I passed a gas station with 70 km gone since i last filled my tank. All those long tunnels and climbing up mountains really made me lose my hope.
When i passed the tested 180 km mark, i started thinking about asking other people for help. I was looking a place to warm up. It was no longer raining but i was wet and cold. Then the road started descending, which was lucky for me. If my gas had ran out, I wouldn't have to push it uphill. Saw a gas station near a ski center. 190 km.
6,56 lt gas 105,70
Still had gas on my tank. Benefits of travelling with low speed.
___________________________________________________________
Motorumun menzilini biliyorum. Daha önce yüklü ağırlıkla bunun testini yapmıştım ve benzini bu hesaba göre sık sık alıyordum. Ayrıca yedek yakıt tankını da ne de olsa benzin istasyonları var diyerek Malmö'de bırakmıştım.
Tünellere girmeden önce gördüğüm son benzin istasyonunu geçerken henüz uakıt alalı 70km olmuştu ve gerek duymadım. Sonra kilometrelerce bitmek bilmeyen tünellerden dağların yükseklerine çıktıkça umudumu kaybetmeye başladım.
Daha önce test ettiğim 180 km yi geçince yolda gördüğüm iş makinesi ya da diğer sürücülerden yardım istesem mi diye düşünürken. Bir yandan ısınacak yer aradım. Yağmur kesildi ama ıslağım ve hava çok soğuk. Etrafta yer yer kar var ve yerleşim yeri yok. Derken iniş başladığımda biraz rahatladım. En azından yukarıya doğru itmek zorunda kalmayacaktım ki iniş başlar başlamaz bir kayak merkezi yakınında benzin istasyonuna rastladım. 190 km.
6,56 lt yakıt 105,70 NOK
9 litrelik depomda daha yakıt varmış. düşük hızlarda gitmenin getirisi budur.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder